Łączna liczba wyświetleń

środa, 11 września 2013

news in the wardrobe and uotfit.

Hej!
Dziś spora dawka zdjęć. Na początku chciałabym pokazać Wam nowości, które pojawiły się w mojej szafie. Jesień zbliża się coraz bardziej, dlatego zaopatrzyłam się w kilka swetrów, ramoneskę oraz długie spodnie. Nie obyło się także bez mgiełek i nowych butów :)
Druga część zdjęć, to wczorajsza stylizacja. Postanowiłam połączyć bluzę i miniówkę. Nie mogłam zdecydować się na buty, jednak do zdjęć na torach wygodniejsze były vansy.
Pozdrawiam!:)
















bluza- F&F
spódniczka- atmosphere
Buty- vans
torebka- nn

7 komentarzy:

  1. Hej :)
    Właśnie zobaczyłam, że zmieniłaś w opisie, że studiujesz administrację.. Czy może na UŁ, czy na innej uczelni?

    A jak Ci w ogóle poszła matura, bo o tym nie było niestety nic :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie na UŁ :) może po administracji pójdę na prawo na UŁ :)
      Matura dobrze, ale chciałabym w przyszłym roku zdać jeszcze dodatkowo rozszerzoną historię, ponieważ w tym zdawałam tylko wos :)

      Usuń
  2. Ale zazdroszcze Ci takich zdobyczy! Wszystko jest genialne, ale chyba najbardziej moją uwagę przykuła bordowa koszula, spodnie wzorzyste i obydwie marynareczki, nie mówiąc o sweterkach :) buźka! xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. WoW ! Jakie swietne ubrania ! <3
    Zwłaszcza spodnie i marynarka !

    Zapraszam do mnie,m również liczę na komentarz :) http://zdeterminowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku ile pięknych nowości. Buty są obłędne, a sweterki śliczne. Cała reszta mimo, że nie pokazana w całości wydaje się również interesująca :)
    A stylizacja bardzo fajna, podobają mi się zdjęcia na torach. Sama też zbieram się na takie fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za komentarze <3

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Za wszystkie bardzo dziękuję ♥