Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 3 września 2013

Black&white

Cześć!
Dziś elegancki zestaw black&white. Marynarka z baskinką to jedna z moich ostatnich zdobyczy. Wybrałam czarną, ponieważ jest bardzo uniwersalna. Woskowane spodnie upolowałam w sh. Jestem zachwycona, gdyż długo szukałam idealnych. Do tego biały top, aby przełamać czerń, czarna torebka mulberry + szpilki z noskiem i jestem gotowa do wyjścia ;)
Został mi jeszcze miesiąc wakacji, zamierzam maksymalnie wypocząć oraz postaram się zamieszczać częściej posty, ponieważ od października może być mniej czasu.;)
 W następnym wpisie wrzucę jesienne nowości, które ostatnio kupiłam:)
Pozdrawiam! :)







marynarka- dunnes
spodnie- topshop sh
torebka- mulberry
buty- atmosphere

7 komentarzy:

  1. Masz zachwycający kolor włosów *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu znalazłam, bloga okoś kto ma podobną figurę do mnie:)
    Przejrzałam wszystkie posty, jestem zachwycona, że my "pupiaste:)", możemy świetnie wyglądać. Ja mam kompleks na punkcie swojego tyłka, nienawidzę go. W dodatku jestem niska (155cm), karykaturalnie wyglądam, góra i dół to zupełnie dwa światy. Ale dzięki właśnie takim blogom i tobie powoli zwalczam swój kompleks:)
    Pozdrawiam serdecznie, Marta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:) Ja jestem niewiele wyższa, ponieważ mam 160 cm :) spora pupa nie musi być kompleksem, a wręcz atutem :)

      Usuń
  3. Piękna stylizacja, bardzo ładnie wyglądasz !

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam taką codzienną elegancję :)
    naszyjnik jest b. fjany

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw! piękna marynarka :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Za wszystkie bardzo dziękuję ♥