Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 17 września 2012

Wrocław.

Dziś porcja zdjęć z Wrocławia. Mimo,iż pogoda nas nie rozpieszczała, wybraliśmy się na zwiedzanie. Byliśmy tylko dwa mnie i nie zdążyliśmy wszystkiego zobaczyć, ale szczerze polecam. Wrocław to piękne miasto.
Co do ubioru, postawiłam na wygodę, stąd płaskie obuwie. Koszula to jeden z zakupów w Primarku, natomiast marynarkę już kiedyś pokazywałam, jednak po raz pierwszy w stylizacji.
Teraz słowo do kochanych anonimków. Powtarzam po raz kolejny że nie noszę rozmiary 40+. Na zdjęciach widać koszulę w rozmiarach powyżej 40, jednak kupiłam je ponieważ bardzo mi się spodobały a nie było mniejszych rozmiarów. Oddałam je do zwężenia i dopiero teraz będą dobre. :)















 Sevi kebab to restauracja z najlepszym kebabem jaki jadłam w życiu. Wszystkie warzywa są świeżo krojone na naszych oczach, więc nie musimy się martwić, że dostaniemy coś nieświeżego. Miła obsługa i fajny wystrój. Szczerze polecam, jeśli będziecie we Wrocławiu odwiedzenie tego miejsca :) Niestety nie pamiętam adresu, ale restauracja znajdowała się niedaleko starówki ;)












2 komentarze:

  1. piekna koszula;)


    zapraszam do mnie na KONKURS:) jesli masz ochote;):)

    http://vixen1990.blogspot.com/2012/09/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny ten Wrocław! świetne zdjęcia! to z kłódkami jest fenomenalne! :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Za wszystkie bardzo dziękuję ♥