Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 16 lipca 2012

Otwarcie DeeZee w Łodzi.

W sobotę miałam okazję uczestniczyć w otwarciu DeeZee w Łodzi. Sklep mieści się przy ulicy  Więckowskiego 3. Ludzi przyszło bardzo dużo, zapewne dlatego, że gwiazdą uczestniczącą w otwarciu była Doda.
Asortyment był dość skromny, mam nadzieję, że za kilka dni pojadę i będzie już większy wybór.
 Muszę się przyznać, że mam słabość do butów. Mam ich wiele, jednak dla mnie ciągle mało. W tamtym tygodniu zamówiłam więc kolejne. Znalazłam świetny internetowy sklep, z przystępnymi cenami, dlatego zamierzam zamówić następną parę.
W kolejnym poście zdjęcia z cudownego weekendu w Toruniu :)











Wyszłam fatalnie, ale niestety to moje jedyne zdjęcie. Proszę o wyrozumiałość :)


6 komentarzy:

  1. szkoda, że nie otworzyli się we Wrocławiu, lubię deezee ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia :)
    obserwujemy? ja już się dodałam.
    http://amadellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. I co to za sklep internetowy,który znalazłaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne mają buty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna marynarka ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Za wszystkie bardzo dziękuję ♥