Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 1 grudnia 2011

Chyba nikt z nas nie posiada tyle płaszczy/kurtek/futer, aby na każdym poście mieć inny. Dlatego w miarę możliwości i jeśli pogoda pozwoli będę starać się zamieszczać zdjęcia bez odzieży wierzchniej. Dzisiaj przełamałam się mimo niskiej temperatury i na większości zdjęć jestem bez płaszcza. Szczególnie chciałam Wam pokazać sweter, który pochodzi z New looka. Od jakiegoś czasu polowałam na pasiak oversize i wreszcie mam;) jakość zdjęć znów niezadowalająca ponieważ były robione o dość późnej porze.
Wczoraj wybrałam się na Listy do M.. Od momentu, w którym zobaczyłam zwiastun, wiedziałam, że to będzie dobry film i nie pomyliłam się. Można się wprawić w świąteczny nastrój, pośmiać, ale także może zakręcić się łezka w oku. Po filmie wyszłam z kina w świetnym nastroju nucąc piosenkę kończącą film. Szczerze polecam ;)








8 komentarzy:

  1. Świetny sweter, w poprzednim poście masz genialny kożuch:P:P
    Dodaje do obserwowanych i liczę na to samo:)
    madamesunny
    www.stylbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne buty i spodnie :))
    Zapraszam do mnie +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Klasycznie, ale bardzo fajnie :) bluzka jest urocza

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie wyglądasz a co do fotografowania się w płaszczach to to, akurat uważam za bezsensowne. no bo niby outfit- to w czym wychodzisz z domu, ale kurtka czy tam płaszcz to dla mnie etap przejściowy między domem a pracą/szkołą gdzie się rozbieramy

    OdpowiedzUsuń
  5. wiem co to znaczy robic zdjecia przy takiej pogodzie bez kurtki :D a bedzie jeszcze zimniej ;p
    swietne spodnie i buty <3

    OdpowiedzUsuń
  6. inspirujacy update !! swietne

    xx www.fashion-ache.blogspot.con

    OdpowiedzUsuń
  7. Super outfit! Pasiakowy oversize świetnie pasuje do obcisłych spodni. Torebka pasuje do swetra, dobrze że założyłaś czarne buty ;) Pozdrawiam Kasia.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Za wszystkie bardzo dziękuję ♥