Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 13 września 2011

Korzystając z ostatnich ciepłych dni zdecydowałam się na buty open toe połączone z brązami, do których ostatnio się przekonałam. Trochę późno na zakup takich butów, ale nie mogłam się oprzeć. Obcas i platforma są z drewna więc są stabilne i przy tym bardzo wygodne, a dla mnie to bardzo ważne. Od dawna szukałam fajnej lisiej kity, ale jakoś nie mogę znaleźć takiej idealnej, puszystej. Ta pochodzi ze sklepu c&a i na razie zastępuję mój ideał.





3 komentarze:

  1. Hi! I found your blog and I like it so much! you look really great in this outfit!
    Come and visit my blog, and if you like it, follow me, I'll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  2. szukam takiej kity! :)
    koszula przepiękna!


    zapraszam na rozdanie z Dash44:
    http://mala-czarna90.blogspot.com/2011/09/giveaway-z-dash44.html

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie wyglądasz, kita super:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Za wszystkie bardzo dziękuję ♥