Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 28 czerwca 2011

Dzisiejszy zestaw przeważa pudrowy kolor. Zakochałam się w nim i skrupulatnie powiększam kolekcję ubrań w tymże kolorze. Ostatnia przerwa w blogowaniu spowodowana była wyjazdem nad morze, niestety tylko na dwa dni. Już tęsknie i zamierzam w najbliższym czasie znów się tam udać. W następnym poście misz masz zdjęć stylizacji z wyjazdu oraz pokażę sukienkę z wesela, na którym ostatnio miałam przyjemność być.
Zapraszam także na stronę http://www.pustamiska.pl/ jedno kliknięcie a pomaga cierpiącym zwierzakom. Okażmy współczucie i klikajmy.







9 komentarzy:

  1. Pięknie! bardzo podoba mi się koszulka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzka jest świetna, tylko te zdjęcia jakoś biednie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka genialna!

    OdpowiedzUsuń
  4. bluzka super. Torebka bardzo mi się podoba jaka to firma?

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zestaw i świetna bluzka. Bardzo podobają mi się buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny outfit!

    OdpowiedzUsuń
  7. idealne połączenie, piękne buty i uwielbiam takie zwiewne tuniki ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Za wszystkie bardzo dziękuję ♥